donderdag 6 september 2007

Hoe een berichtje achterlaten op de blog ?

Onderaan elk bericht, staat in een balkje extra info over wie en wanneer een bericht gepubliceerd werd. rechts van dit vakje staan een aantal reacties. als je daar op klikt komt een venstertje met de reacties te voorschijn. (Het kan zijn dat je moet scrollen om de reacties van anderen te kunnen lezen)




Geef je tekst in . ( of lees de commentaar van anderen)








Vooraleer "te publiceren" maakt u best de instellingen uit onderstaande tekening. (geef wel uw eigen naam in !!




Klik op reactie publiceren .... en klaar.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb gisteren gezien dat "Kuifje" binnenkort terug in Afrika zit!! Haal de boeken al maar uit het rek!!

Anoniem zei

Hopelijk blijft alles ginder rustig en kunnen julllie aan de slag. Het ga jullie goed.

Anoniem zei

Ik mag hopen dat jullie een veilige reis hebben gehad naar Beni, overal op tijd toekomen, geen zieken en Jan...geen noodrem gebruiken,he.Allemaal de beste groeten van De Jef.
Ik volg jullie ieder dag opnieuw.

Unknown zei

Beste Congo-ploeg,

Ik wens jullie allen een heel unieke ervaring toe binnen een harmonieus samenzijn. Veel plezier en werklust! In 'hart en gedachten' voel ik me heel verbonden met jullie! Ik ben heel benieuwd naar nieuws nu jullie ter plekke zijn!
Lieve groeten,
Hilde Van Geel

Anoniem zei

fijn dat ik af en toe vanuit de heide naar congo kan reizen om jullie avonturen te volgen.
Bouw het verder goed daar!!