zondag 23 september 2007

Patrick (den Taki) terug thuis

Na een helse rit over de Ugandese wegen ben ik na een overlevingsreis van 28u toch veilig en wel in het druilerige Gent aangekomen. En, ... de trein had 20min. vertraging:-)

Ingrid, je mag nog een streepje zetten. De wagen die Roger en mij naar Entebbe moest brengen had juist tegen een paal gereden en stond zonder radiator langs de weg met een 5tal man eronder en errond aan het sleutelen. 2 uur zitten wachten om dan na een paar kilometer terug in pan te vallen(nog een streepje) en dan uiteindelijk toch genegocieerd voor een andere wagen.

Amaai, wat een rit: 6 uur aan één stuk gereden zonder een plaspauze... en gelukkig maar, geradbraakt kwam ik net op tijd aan in de luchthaven, een half uur voor flight SN 481 on time zich een gat in de lucht boorde.

Zelf met een Whisky-Cola kon ik de slaap niet vatten, te veel emoties en indrukken kwamen terug boven. Ook voor mij was het een intense week en het doet raar om terug Italiaanse koffie te drinken met een croissant. Ik mis de dikke witte boterham met mayonaise en Nescafe!! en de rafikis naturellement. keep on the good work, A+ (à plus)

Takito

Geen opmerkingen: