maandag 10 september 2007

We zijn er mee weg...

Vandaag is het zover! We vertrekken! Uit de mails die ik ontving kan ik opmaken dat er nog heel wat mensen getwijfeld gewikt en gewogen hebben. Met hoeveel we nu gaan bouwen zal straks pas duidelijk zijn.

Tussen 8u en 8u30 komen we samen in Zaventem (dit wil zeggen dat de vroege vogels uit Essen, nu reeds onderweg zijn). Even de tickets ophalen.... inchecken om... rond 10u40 op te stijgen...

We vliegen met SN naar Entebbe (Oeganda) doch we tanken even bij (het vliegtuig) in Nairobi (Kenia). Rond 22u05 plaatselijke tijd (9u05 hier) landen we in Entebbe. We verwachten dat Jan DC ons aldaar staat op te wachten.

Overnachten in een plaatselijk hotel, om morgenvroeg rond 7u (6u hier) op te staan voor het ontbijt, om 8 u de bus op... en dan een ritje van enkele uren tot aan de grens. Na de nodige formaliteiten en een wandeling van een 500m door het Afrikaanse stof (of slijk), klimmen we in de bus van de Procure. Deze brengt ons naar Beni, we plannen om daar rond 18u (18u hier) te arriveren, doch enkele uren vroeger of later behoort tot te mogelijkheden.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

De groeten aan alle Wendy's en Bob de bouwers
Ik hoop dat de reis goed verlopen is en dat alle koffers aan gekomen zijn

Anoniem zei

Goed aangekomen? Laat alles maar rustig op jullie afkomen. Afrika geeft een "gevoel" mee om nooit meer los te laten. Succes met het bouwen van de gevangenis. Geniet ervan.

Anoniem zei

Hallo iedereen,


hopelijk is de heenreis vlekkeloos verlopen en zijn jullie nu volop de congolese sfeer aan het opsnuiven.
Maak er met z'n allen een tof en onvergetelijk avontuur van.

veel bouw- knutsel en inspiratiemomenten gewenst.

Carina

Unknown zei

Beste Congo-ploeg,

Ik wens jullie allen een heel unieke ervaring toe binnen een harmonieus samenzijn! Veel plezier en werklust! In 'hart en gedachten' voel ik me heel verbonden met jullie. Ik ben heel benieuwd naar nieuws nu jullie ter plekke zijn.

Lieve groetjes,

Hilde Van Geel

Anoniem zei

hoi expeditiebouwers,
ik hoop dat jullie de heenreis goed zijn doorgekomen en dat jullie nu een eerste idee hebben van Congo en het leven daar. Vandaag officieel ontvangst door de burgemeerster him self. En een bezoekje aan de gevangenis. Wat een ervaring. Heel anders dan Boliva denk ik. Ik denk heel veel aan jullie en ben met mijn hartje bij jullie. Ik kijk uit naar jullie eerste verhalen. Doe het goed en hou de moed erin. dikke knuffels en nog extra kussen voor al die me wat beter kennen.

linda herthogs

Anoniem zei

Rafiki,
Met spanning wacht ik op het eerste nieuws ter plekke. Hopelijk is alles goed verlopen en hebben jullie de eerste indrukken van Congo kunnen opsnuiven. Moest ik de klok kunnen terug draaien... Enfin het ga jullie goed en ik hoop het allemaal een beetje vanuit jullie verhalen mee te beleven.
Liefs
Hilde Loos